Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа Ромео 156 Стаб.Щанга

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Алфа Ромео 156 Стаб.Щанга

    Привет на всички колеги!Нов съм в форома и незнам дали темата е на точното си място,моля да ме извините ако не е!Искам да попитам ако махна предната стабилизираща щанга на алфа ромео 156 98год. ще пречи ли нещо на колата , също така искам да попитам и за задната стаб.щанга.Благодаря ви предварително !
    Alfa Romeo 156 98' Silver Metalic - 1.9JTD[Junior Turbo Diesel ] 105+++ HP Chiptuning

  • #2
    принципно,ПРИНЦИПНО,няма да ти пречи но ако можеше без тях нямаше да са там,иначе в пресечена местност ще се въртиш като пумпал да не говорим за зимата.

    само мнение давам,не убеждавам никого,на мен ми се наложи да карам 3 дни без една биалетка и няма да ти казвам какъв ужас е по завоите!
    Аlfa Romeo 145 1.4 16V TS Junior EXXXX.....
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD FACELIFT '03 116HP
    Всички екстри Мултиволан и Калорифер

    Comment


    • #3
      Благодаря за информацията!
      Alfa Romeo 156 98' Silver Metalic - 1.9JTD[Junior Turbo Diesel ] 105+++ HP Chiptuning

      Comment


      • #4
        E чети тука - http://clubalfaromeo.com/forum/showt...F9%E0%ED%E3%E0 и тук - http://clubalfaromeo.com/forum/showt...t=82001&page=4
        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

        Comment


        • #5
          Искаш по-голямо турбо и да махнеш стаб. щангите своевременно
          Fiat Punto 1.4GT 1996
          Hyundai Tucson 2.0 2007
          Renault Clio 1.5 2019

          Comment


          • #6
            ами не не искам да ги махам просто в сервиза ме питаха дали да ги махнат обаче отказах затова писах в форома.
            Alfa Romeo 156 98' Silver Metalic - 1.9JTD[Junior Turbo Diesel ] 105+++ HP Chiptuning

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от emovd Покажи съобщение
              ами не не искам да ги махам просто в сервиза ме питаха дали да ги махнат обаче отказах затова писах в форома.
              На мен ако ми зададат същия въпрос в някой сервиз, повече няма да стъпя там.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #8
                както и да е . просто исках да попитам ако я махна дали ще има разлика.като стана вупрост за нея.как се сваля . моста ли трябва да се свали първо или?ако може някой дами обясни?
                Alfa Romeo 156 98' Silver Metalic - 1.9JTD[Junior Turbo Diesel ] 105+++ HP Chiptuning

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от emovd Покажи съобщение
                  ами не не искам да ги махам просто в сервиза ме питаха дали да ги махнат обаче отказах затова писах в форома.
                  НЕ ХОДИ ПОВЕЧЕ В ТОЗИ СЕРВИЗ!!!

                  И един съвет, преди да да пуснеш следващата тема ползвай търсачката, във форума има доста полезно инфо което може да ти е от полза!
                  sigpic
                  Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                  156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                  147 JTDm 140-Малката манекенка
                  GT- JTDm 150

                  Comment


                  • #10
                    мерси
                    Alfa Romeo 156 98' Silver Metalic - 1.9JTD[Junior Turbo Diesel ] 105+++ HP Chiptuning

                    Comment


                    • #11
                      Чудя се защо аджеба цялата 147/156/ГТ платформа масово има проблеми със стампоните на стаб щангата, а примерно т.нр типова платформа дето има коли на по 15 и нещо години, имат собственици дето не са и чували за смяна на тия тампони.....Coupe-то ми е на 17 години и е с оригиналните си тампони.......нищо чудно на изкара още 17.....
                      Значи има нещо направено не както трябва от великия производител дето е въздесъщ......нищо че щом го е направил така, то така трябва да е вечно.......
                      И някой ако се е запитвал върху тая дилема дали е стигнал до даден отговор, или е по лесно да се кара по стандартния начин......
                      Не коментираме дали е вредно премахването или не, просто - защо се получава така - недомислено ли е нещо конструктивно или да?
                      Като казах че типовата платформа има по измислени тампони на стаб щангата, това не значи че захвата им към носача чрез тия биалетки не е абсолютна глупост.......
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от emovd Покажи съобщение
                        както и да е . просто исках да попитам ако я махна дали ще има разлика.като стана вупрост за нея.как се сваля . моста ли трябва да се свали първо или?ако може някой дами обясни?
                        Трябва ти най-малко канал а най добре подемник.Отдолу се маха всичко/кори, ламарини по тунела/откача се изпускателната тръба от меката връзка, магарето/моста/ се освобождава от болтовете да провисне, без да откачаш носачите и амортесьорите.Развиват се болтовете на кормилната рейка.След това развиваш болтовете на стаб щангата, освобождаваш биалетките и я вадиш.По нататък чети линковете дето са в предния ми пост.Слагаш тампони от жигули и нямаш ядове.Вече има няма 8 месеца съм с тях и не са мръднали.Или полиуретанови, ма там нямам наблюдения, други да кажат.Или даваш къде 300лв за нова стаб щанга с тампони и си ти.

                        ---------- Post added at 20:26 ---------- Previous post was at 20:12 ----------

                        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                        Чудя се защо аджеба цялата 147/156/ГТ платформа масово има проблеми със стампоните на стаб щангата, а примерно т.нр типова платформа дето има коли на по 15 и нещо години, имат собственици дето не са и чували за смяна на тия тампони.....Coupe-то ми е на 17 години и е с оригиналните си тампони.......нищо чудно на изкара още 17.....
                        Значи има нещо направено не както трябва от великия производител дето е въздесъщ......нищо че щом го е направил така, то така трябва да е вечно.......
                        И някой ако се е запитвал върху тая дилема дали е стигнал до даден отговор, или е по лесно да се кара по стандартния начин......
                        Не коментираме дали е вредно премахването или не, просто - защо се получава така - недомислено ли е нещо конструктивно или да?
                        Като казах че типовата платформа има по измислени тампони на стаб щангата, това не значи че захвата им към носача чрез тия биалетки не е абсолютна глупост.......
                        Според мене материала на тампона не екачествен.Когато смених тампоните с такива за алфа от 20 лв изкарах месец и се разтропа.Сутрин тропа към обяд като се постопли не.Като застудя трайно постоянно тропаха.Купих една щанга с тампони втора употреба и и сложих един жигулски и един от алфовите.Общо взето по обед при температура над 5 градуса бяха добре, жигулския по-стегнат но все пак нов, некаран.Оставих щангата вечерта на терасата и сутринта при отрицателни температури, жигулския си беше стегнат, а алфовия се въртеше без никакво усилие.И беше станал един като пластмасов.Е тва е драмата според мен.
                        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                        Comment


                        • #13
                          Колега, това в сервиз ли са те питали!!!!!

                          Comment


                          • #14
                            ще пробвам с тампони от жигула !
                            Alfa Romeo 156 98' Silver Metalic - 1.9JTD[Junior Turbo Diesel ] 105+++ HP Chiptuning

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от emovd Покажи съобщение
                              ще пробвам с тампони от жигула !
                              Пробвай и сподели мнение колега как е с тампоните от жигулатора, че и на мен ми предстои тези дни смяна на тампони на ст. щанга.


                              Comment

                              Working...
                              X